Jak u nás probíhají reklamace?

Chcete-li produkt zakoupený u nás reklamovat, odešlete, prosím, zboží spolu s kopií dokladu o zakoupení a s podrobným popisem závady na naši Jabloneckou pobočku.

Doporučujeme odeslat zboží v původním obalu, nebo ve vhodném přepravním obalu. Zboží špatně zabalené nebo v poškozeném obalu k reklamaci nepřebíráme! Zákazník je také povinen zboží k reklamaci předat bez znečištění a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout přijmout k reklamaci zboží, které nesplňuje výše uvedené podmínky! Zboží bude zkontrolováno pouze ohledně vady určené kupujícím. K popisu vady produktu použijte, prosím, reklamační formulář. O přijetí zboží k reklamaci budete informováni e-mailem.

Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů.

Reklamační formulář naleznete zde. Zašlete jej současně s reklamovaným zbožím na naší pobočku v Jablonci nad Nisou.

Budete informováni e-mailem o přijetí zboží. Reklamaci reklamujeme v co nejkratší době, nejpozději do 30 dnů.