Reklamace

Chcete-li nakoupený produkt od nás reklamovat, odešlete zboží spolu s kopií dokladu o zakoupení s podrobným popisem závady na naší Jabloneckou pobočku. Doporučuje se odeslat zboží v původním obalu nebo ve vhodném přepravním obalu. Špatně zabalené nebo poškozené obaly zboží nepřebíráme.

Zákazník je povinen předané zboží vyčistit, vysušit, bez znečištění a hygienicky nezávadné.

Prodávající je oprávněn odmítnout, přijmout zboží, které nesplňuje výše uvedené pokyny!

Zboží bude zkontrolováno pouze za vadu určenou kupujícím (ve formuláři reklamace, v přiloženém popisu závady).
Doporučujeme použít formulář pro podání reklamace k popisu vady produktu.

$REKLAMACE


Budete informováni e-mailem o přijetí zboží. Reklamaci reklamujeme v co nejkratší době, nejpozději do 30 dnů.