Vše o nákupu - často tázané dotazy

Doprava
DPD - doporučujeme - Obvyklá doba doručení 24h od podání zásilky - Cena 90,-
Geis - Obvyklá doba doručení 24h od podání zásilky - Cena 90,-
GeisPoint - Obvyklá doba doručení 24h od podání zásilky. Služba výdejních míst, dostupná pro některá PSČ. Cena 80,-
Česká pošta - Obvyklá doba doručení 24h od podání zásilky. Primárně zasíláme jako “Balík do ruky” na přání možný i “Balík na poštu” Cena 100,-
Česká pošta - Balík do balíkovny - Obvyklá doba doručení 24h od podání zásilky. Doručení do Balíkovny České pošty. Služba dostupná pro některá PSČ. Cena 65,-
Osobní odběr Jablonec n. N. - Osobní vyzvednutí objednávky na naší pobočce v Jablonci.
Osobní odběr Liberec - Osobní vyzvednutí objednávky na naší pobočce v Liberci.
Doprava ZDARMA při nákupu nad 3 000,-

Platby
Hotově na prodejně - platba možná v hotovosti, nebo platební kartou.
Dobírka - platba dopravci při převzetí zásilky. Platba možná pouze v hotovosti. Cena 30,-
Online platba - platba kartou pomocí platební brány Gopay po vytvoření objednávky.
Platba předem - platba bankovním převodem. Po vytvoření objednávky obdržíte platební údaje.
Splátky ESSOX - po vytvoření objednávky budete automaticky přesměrování na bránu ESSOX. Zde si vyberete délku a výši splácení přesně dle Vašich potřeb.

Dostupnost zboží
Skladem Jablonec / Liberec - zboží je dostupné na některé z našich prodejen. V případě objednávky do 11:00 je objednávka připravena / odeslána v den objednávky.
Skladem u dodavatele - zboží je skladem u našeho dodavatele. Objednávka je připravena / odeslána za 2-3 pracovní dny od přijetí objednávky.
Skladem u výrobce - zboží je dostupné u výrobce zboží. Objednávka je připravena / odeslána za 7-14 pracovních dnů od přijetí objednávky.
Není skladem - dostupnost zboží sdělíme na dotaz.

Slevy a cenové skupiny
Prodejní cena - zboží se snažíme nabízet za nejlepší možné ceny, které jsou uvedeny na našem e-shopu. Pokud najdete daný produkt u konkurence levněji, můžete využít kontaktního formuláře, kde stačí přidat odkaz na konkurenční nabídku a cenu se pokusíme dorovnat, nebo nabídnout ještě lepší.
Sleva pro registrované zákazníky - u produktů na eshopu uvádíme i slevu pro registrované zákazníky. Stačí se registrovat a můžete využívat slevy až 5% a dalších akčních nabídek.
Věrnostní cena - pro naše věrné zákazníky nabízíme speciální ceny. Stačí učit jeden, nebo více nákupů v hodnotě alespoň 20 000,- a automaticky dostanete slevu až 10%.
Velkoobchod - prodáváte, či opravujete jízdní kola? Máte cyklistický tým, nebo chcete odebírat větší množství zboží? Kontaktujte nás na email info@cycology.cz a zřídíme Vám velkoobchodní přístup.

Stav a vyřízení objednávky
Přijata - objednávka byla úspěšně přijata do našeho systému. Automatický obdržíte potvrzující e-mail s rekapitulací Vaší objednávky.

Zpracovává se - v případě platby převodem čekáme na platbu. Pokud je zboží skladem u dodavatele, čekáme na naskladnění Vámi objednaného zboží. Jestliže některá z objednaných položek “není skladem”, budeme Vás kontaktovat samostatném e-mailu.
Expedováno - Vaše objednávka byla zabalena a vyexpedována. Obdržíte vygenerované číslo zásilky.
Připraveno k osobnímu odběru - Vaše objednávka je připravena k osobnímu vyzvednutí na některé z našich prodejen.
Máte dotaz k objednávce, nebo ji potřebujete upravit? Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 605 845 997, nebo e-mailem - info@cycology.cz

Výměna a vrácení zboží
Výměna zakoupeného zboží
Napište nám email na info@cycology.cz s číslem Vaší objednávky / faktury. Uveďte jaké zboží požadujete, a které chcete vyměnit.
Za 99,-Kč nabízíme “výměnný balík”, kdy u Vás kurýr vyzvedne nevyhovující zboží a přiveze nové, Vámi požadované.
Případný cenový rozdíl doplatíte hotově při výměně zboží. V opačném případě zašleme přeplatek na Váš bankovní účet.

Vrácení zboží
Na faktuře zakroužkujte nevyhovující zboží, připište číslo bankovního účtu a zásilku zašlete na adresu:
CYCOLOGY s.r.o.
Pražská 109
46601 Jablonec nad Nisou

Kupní cenu Vám zašleme do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky.

V obou výše uvedených případech musí být zboží vráceno nepoužité, v původním stavu a originálním balení. V opačném případě vzniká prodejci nárok na snížení vrácené částky o náklady na uvedení zboží do původního stavu.

Reklamace
Prosíme o vyplnění reklamačního protokolu zde. Poté zboží zašlete na adresu:
CYCOLOGY s.r.o.
Pražská 109
46601 Jablonec nad Nisou